Met zes overwinningen in Parijs-Roubaix, heeft onze Roubaix de slogan Smoother is Faster versterkt. Tot op heden was de fiets alleen smooth door een aantal compromissen. Maar nu niet meer. De geheel nieuwe S-Works Roubaix biedt nu compliance door de introductie van de radicaal vernieuwde Future Shock 2.0 die je meer controle geeft op ruwe wegen, een nieuwe Pavé zadelpen die zorgt voor de meest gebalanceerde Roubaix ooit en aerodynamica die gelijk is aan de Tarmac. Ook konden we de fiets een stuk lichter maken, onder de 900 gram (Maat 56) en heeft elke fiets dezelfde prestaties door het Rider-First Engineered™ principe. Is de fiets nog steeds comfortabel? Jazeker, maar noem het geen comfort fiets. Presteren was de belangrijkste reden om deze fiets te produceren. Dit is de nieuwe Roubaix!

U wilt de beste prijs-kwaliteit verhouding, en dat kan met deze S-Works. We hebben dit bereikt door de Shimano Dura-Ace Di2, onze World-Tour-level Roval CLX 50 carbon wielen, de geheel nieuwe S-Works Pavé zadelpen en S-Works afmontage. Van het Power zadel tot de 28 mm Turbo Cotton banden. Absolute perfectie!

Het nieuwe frame biedt compliance zonder compromissen door de perfecte combinatie van aerodynamica, een lichtgewicht frame en Rider-First Engineering™. Het frame is net zo aerodynamisch als de Tarmac SL6. Daarnaast hebben we flink wat gewicht kunnen besparen, en om je echt goed voor te kunnen bereiden voor de Hel van het Noorden is het mogelijk om tot 33 mm banden te monteren.

We hebben een nieuw zadelpen ontwikkeld, de S-Works Pavé. Zonder extra gewicht. Het heeft hetzelfde D-vormige ontwerp als de Tarmac, en een extra flex in het bovenste gedeelte.

De Future Shock 2.0 is het resultaat van de eisen van onze profrenners voor de kasseien van Roubaix. Het is vloeiender, sneller en geeft je meer controle via een knop op het balhoofd. Deze knop regelt de compressie van volledig open naar stijf, terwijl een hydraulisch gedempte binnenwerk de rebound controleert. Deze nieuwste Future Shock zal vermoeidheid verminderen en uw snelheid verhogen, ongeacht het terrein. De nieuwe Smooth Boot, topcap en Future Stem verbeteren ook de esthetiek, zodat je een strakke overgang ziet van de balhoofdbuis naar de stuurpen.

TECHNISCHE SPECIFICATIES
ACHTERREMShimano Dura-Ace, Hydraulic Disc
VOORREMShimano Dura-Ace, Hydraulic Disc
STUURLINTRoubaix S-Wrap
STUURPENS-Works Future Stem w/ Integrated Compuer mount
ZADELS-Works Power, carbon rails, carbon base, synthetic leather
STUURS-Works Carbon Hover Drop, 125x75mm
ZADELPENKLEMHidden drop clamp
ZADELPENS-Works Pave
KETTINGShimano Dura-Ace, 11-speed
ACHTERDERAILLEURShimano Dura-Ace Di2 R9150, 11-speed
TANDWIELEN50/34T
SCHAKELHENDELSShimano Dura-Ace Di2 Disc R9170
VOORDERAILLEURShimano Dura-Ace Di2 R9150, braze-on
CASSETTEShimano Dura-Ace R9100, 11-speed, 11-30t
TRAPASShimano Dura-Ace, BB-R9100
CRANKSTELShimano Dura-Ace R9100, HollowTech 2, 11-speed
REAR WHEELRoval CLX 50
REAR HUBLuHai_RVT66L-K5-B25-AN2-N4-F0, Tubeless valve stem for CLX 50 Tubeless wheels.
INNER TUBESPresta, 60mm valve
FRONT TIRETurbo Cotton, 700×28
REAR TIRETurbo Cotton, 700×28
FRONT WHEELRoval CLX 50
PEDALENNylon, 105x78x28mm, loose ball w/reflectors
FRAMEFACT 11R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VORKFuture Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, 12×100 mm thru-axle, flat-mount

Specialized Roubaix - bestel hem nu

Door een geavanceerde Silicon Valley-technologie te gebruiken, hebben we een fiets ontwikkeld die lichter is dan onze Venge en meer aerodynamisch dan de Tarmac SL6. Dit is de nieuwe Roubaix! De meest geavanceerde machine die we ooit hebben gemaakt.

BESTEL